Звіт про засідання English Speaking Club 16 квітня

16.04.2018  0 13.10.  у 11 корпусі ЧНТУ відбулося засідання «English Speaking Club» на тему «Advertising. Deconstructing a commercial». Учасники обговорювали  функції рекламних повідомлень та техніки переконання, що застосовуються під час створення реклами та рекламних кампаній, досліджували рекламу «Sony: Two Worlds», що була створена на основі короткометражного фільму «Nuit Blanche» режисера Арева Манукяна. Аналізували та декодували відеорекламу згідно п’яти концепцій медіаосвіти та за списком розширених запитань. Розглядали феномен реклами не тільки як виду соціальної діяльності, типу комунікативного зв'язку, але й як феномен сучасної художньої культури, що синтезує у собі засоби виразності інших видів мистецтва : кіномистецтва, театру, живопису, літератури, фотографії, музики тощо. Дійшли висновків, що аналіз реклами та рекламних кампаній може виявитися джерелом оригінальних ідей для створення своєї реклами, як спосіб здобуття досвіду та натхнення. Виграє той, хто виділяється  і відрізняється оригінальністю.

Оголошення